طعمه ی شیر

ミ★ミبــــــازی روزگــــارミ★ミ
لینک دوستان

      تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان

     ミ★ミبـــازی روزگـــارミ★ミ 

و آدرس rozemeshki.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

وقـتـی شیری طعمه اش را ،با آمـدن لاشخورها رهـا میکند

 

نـشـان تــرس نیـســت!!!

 

بــلــکه بــاورش اینــسـت کــه ...

 

طـعـمـه اش دیــگـر ارزش خــوردن نـدارد.

 

__ بخاطر چیزهای بی ارزش نجنگیم،همون بهتر که طعمه ی لاشخورها شوند.

 

 



نظرات شما عزیزان:

❤3ƛƦ€h❤
ساعت13:56---25 شهريور 1393
گفته بودم که اگر بوسه دهی توبه کنم
که دگر باز از این گونه خطاها نکنم
بوسه دادی و چو برخواست لبت از لب من
توبه کردم که دگر توبه بیجا نکنم !


یِـــــه دختــــر لآشــــی
ساعت19:44---19 شهريور 1393
کاش ...

کاش من هم کسی را داشتم ...

که با بستن چشمانم ...

حس قشنگ نگاهش را احساس میکردم ...

بوی نفسهایش را میشنیدم ...

کاش من هم کسی را داشتم ...

که حتی وقت نبودنم ...

عاشقم باشد ...


پاسخ:لایک گلم❤


pirooz
ساعت2:49---19 شهريور 1393
خــدایـــا؟??

کمی بیاجلوتر...

میخواهم درگوشت چیزی بگویم...

این یک اعتراف است...

مـــن بــــی او...

دوام نمی آورم؟!


ترلان
ساعت22:56---18 شهريور 1393
ﻃﺮﻑ ﺍﺳﺘﺎﺗﻮﺱ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ ﺍﻣﺸﺐ ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ ﺗﻮ ﺑﺎﻟﮑﻦ ﺑﺨﻮﺍﺑﻢ…

:
:
:
:
40 ﺗﺎ ﭘـــــــﺸــــﻪ ﮐﺎﻣﻨﺖ ﮔﺬﺍﺷﺘﻦ: "Big Like"


درسا
ساعت13:39---18 شهريور 1393
بغلت که میکنم

دنیارا بیخیال میشوم

دنیا اغوش توست


atefeh
ساعت19:06---16 شهريور 1393
♥ تــ ـ ـ ــو مے رو ے و مـטּ فـقـط تـمـاشـایـﭞ مـے کـنـم



نـﮧ اینکـﮧ بے تـفـــاوﭞ بـاشــم نــﮧ !!



ولـے مے دانم آنـکـﮧ خـیـال ِ رفـتـن دارد عـاقـبـﭞ خـواهـد



رفـــتـــــــ ـ...



نـﮧ بـا اصــرار مے مـانـد نـﮧ بـا اشـک نـﮧ بـا دُعــآ و نـﮧ ...



تـ ـ ـ ـو می رو ے و مـטּ بـﮧ فرداهاے ِ سختـے فکـــر مـے کنم



کــ ــﮧ بــے تو بـایـد بـگــ ــذرد ...



تـ ـ ـ ــو مے رو ے و مـטּ ....♥
پاسخ:....♥


❤3ƛƦ€h❤
ساعت18:44---16 شهريور 1393
یادت باشه که دنیا گرده
هروقت احساس کردی آخرشه ،
شاید نقطه شروع باشه


shah-tahna
ساعت2:12---14 شهريور 1393
عالی بوداجی....
پاسخ:مرسی داداشی


pirooz
ساعت16:18---13 شهريور 1393
بسیـــــــــــــار متن زیبایی بود...
عالی بوود...
پاسخ: مرسی


atefeh
ساعت11:13---13 شهريور 1393
تا حالا به رابطه ی دوتا چشم دقت کردین؟؟؟؟؟

باهم باز میشن..,با هم بسته میشن...,با هم میخندن..,باهم گریه میکنن..,با هم میچرخند...!!!!

جالب اینجاست که هیچکدوم هم اون یکی رو نمیبینه..!!!!

عشق یعنی این..!!!!!!!


SeCret
ساعت0:49---12 شهريور 1393
ﻣﺘﺮﺳﮏ ﺭﺍ ﺩﺍﺭ ﺯﺩﻧﺪ ، ﺑﻪ ﺟﺮﻡ ﺩﻭﺳﺘﻲ ﺑﺎ ﭘﺮﻧﺪﻩ…! ﮐﻪ ﻣﺒﺎﺩﺍ ﺗﺎﺭﺍﺝ ﻣﺰﺭﻋﻪ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺑﻮﺳﻪ ﺍﻱ ﻓﺮﻭﺧﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ، ﺭﺍﺳﺖ ﻣﻴﮕﻔﺘﻲ ﮐﻪ ﺍﻳﻨﺠﺎ”ﻗﺤﻄﻲ ﻋﺎﻃﻔﻪ”ﻫﺎﺳﺖ!
پاسخ:ارزش هرچیز به عمری است که برای آن صرف کرده ای


دلبند
ساعت1:05---11 شهريور 1393
می خواهم برای خاطره ها٬
خاطره ای خوش باشم ...
و برای تنهایی
کابوسی هولناک ...
می خواهم برای آسمان شبی باشم پر از ستاره
و برای خدا صبری پر از سکوت ...
می خواهم همدمی برای نوشته هایم باشم
و غریبه ای آشنا برای تو ...
همیشه اصل بر این بوده است
دل در برابر دل.
پاسخ:به جاي اينكه سعي كنيد فردموفقيتها باشيد تلاش كنيد قهرمان ارزشهاباشيد


mahdi
ساعت15:42---9 شهريور 1393
با قیاست حال کردم ایولا
پاسخ:ممنون


atefeh
ساعت21:03---8 شهريور 1393
حالا که نمی ایی

تمام دلتنگی هایم را

به یک فنجان قهوه می گویم

فرقی ندارد

فرانسه باشد یا تـــُرک

زبان دلتنگی را

همه می فهمند


atefeh
ساعت21:00---8 شهريور 1393
زندگی میکنم ...


حتی اگر بهترین هایم را از دست بدهم!!!

زندگی میکنم ...

حتی اگر بهترین هایم را از دست بدهم!!!

چون این زندگی کردن است که بهترین های دیگر را برایم میسازد

بگذار هر چه از دست میرود برود؛

من آن را میخواهم که به التماس آلوده نباشد،

حتی زندگی را ...


ساده دل
ساعت17:40---8 شهريور 1393
تونل ها ثابت کردند که حتی در دل سنگ هم ، راهی برای عبور هست ...

ما که کمتر از آنها نیستیم ، پس نا امیدی چرا ؟


مهران
ساعت0:10---6 شهريور 1393
با هر کسی گرم نمیگیرم !
تو بذار پای غرورم -
من میذارم -
.
.
.
پای شعورم


amorous
ساعت18:24---5 شهريور 1393
بگو تمام تو مال من است

دلم میخواهد حسادت کنم به خودم…


سارا.
ساعت18:32---2 شهريور 1393
سلام . خوبي ؟ تو پسري ؟

ي سر ميشه بياي وبم بگي

مرسي

bikhod.lxb.ir
پاسخ:نه عزیزم پسر نیستم


ترلان
ساعت14:47---2 شهريور 1393
ینی اونقدی که من خــوبـم،
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
خودِ "خـــوب" اونقد خـــوب نیست ...! :| ^ـــ^ :|
پاسخ:بعلههههه


گیسو
ساعت17:34---1 شهريور 1393
نعره ی هیچ شیری خانه ی چوبی را خراب نمیکند...
من از سکوت موریانه میترسم!!!!
پاسخ:مرسی گلم ❤


ساده دل
ساعت19:33---31 مرداد 1393
یکرنگ که باشی، زود چشمشان را میزنی، خسته میشوند از رنگ تکراریت، این روزها دوره ی رنگین کمان هاست


amorous
ساعت18:48---31 مرداد 1393
بخـنــد هــرچـنــد غـمـگینــی

بـبخــش هــرچـنـد مـسکینـــی

فـرامـوش کــن هــرچـنــد دلــگیــــری

زیستــن اینــگــونـــه زیـبـاسـت ...

بخنـــد ببخــش و فرامـوش کـــن

هــرچـنــد میدانم ... آســـان نــیســـت.


مائده
ساعت17:54---31 مرداد 1393
خوب ميدانم كه يك روز.....
يكي از همين روزهايي كه خيلي هم دور نيست..!.
مجبورم ببوسم و بگذارم كنار......
تمام چيزهايي را كه نداشتم
دستهايت را،
عاشقي ات را....
همه را!.....
زندگي به من آموخت عادت احمقانه ايست، چسبيدن به چيزهايي كه مال تو نيستند..


مائده
ساعت17:54---31 مرداد 1393
خــدایـــــا ...

گـِـــله نـمی کــنم

ولــی ...

کـمـی آرامــتــر امتحانم کُــن !!

بـه خـودتــ قَسَـم خســتـه ام. .


atefeh
ساعت15:23---31 مرداد 1393
بــُـزرگتـــــریــטּ " اشــــتبـــآهــــم" در زنـــــدگــــے

ایــــטּ بــــــــود::

هـــــرجــــآ رنـــجـــیــدم "لـــبخــند" زدم!!!

فکــــر کــــردنــد " درد" نـــدارم...

ضــــربـــہ را "محــــکمــــتر" زدنـــــد!!!!!
پاسخ: لایک


غریبه
ساعت22:09---29 مرداد 1393
سلام.به به قالب جدید. قشنگه بهم سر بزنیا.نظرم یادت نره
پاسخ:سلام ... مرسی ... حتما میام


درسا
ساعت17:14---29 مرداد 1393
دت گرم بابا عالی شده
ممنون دوستم سر میزننییییییییییییی
--------------------------
عشق واقعی میخواهد برای کسی یخ زدن
. . . وتنها اثر عشق واقعی است که این قلب یخی را آب می کند . . .
پاسخ:مرسی گلم ...خواهش میکنم


دلبند
ساعت16:07---29 مرداد 1393
هــزار بـار دیـگــر هــم ،
از شــانــه ای
بــه شــانــه ی دیـگــر بـغــلتــی
ایـــن شبــــ صبــــح نــمـیـشــود . . .
وقــتــــی
دلــت گــرفــتـــه بــاشــد ………


دلبند
ساعت13:08---29 مرداد 1393
صندلی …

لیوان های پر از شراب …

گلهای تازه …

سیگار های نصفه نیمه …

راستی؟

تو رفته ای !؟

یا هنوز!

نیامده ای؟؟؟
پاسخ:....♥


23
ساعت0:25---29 مرداد 1393
ماکه نمیدونیم شما که تو حیاطتون شیر دارین میدونین....واقعا از کجا میدونی منظورش اونیه که میگی.؟شاید ترسیده؟



پاسخ:مرسی.ممنون که سر زدی
پاسخ:نه نترسیده؛ منظورش همینه چون خودمم شیرم ههههههه خودشم زحمت پاسخ رو هم کشیده .... مهدی چووووووخ ...... خخخخخخخ


باران
ساعت23:54---28 مرداد 1393
سلاااااااااااام عزیزم
یه سر به وب منم بزن
وبت خیلی خوبه
SENI SEVIYORUM
BEKLIYORUM GEL TAMAM MI??بوووس
پاسخ:سلام گلم .... ممنون حتما میام ♥


amorous
ساعت22:48---28 مرداد 1393
همیشه خوشبختی در بودن نیست
شاید برای من مردن بهترین خوشبختی دنیاست
ازامروز برای نبودنم دعا کن
شاید درآسمان کسی آمین گوی این دعا باشد.


ترلان
ساعت20:42---28 مرداد 1393
ﺩﻳﺸﺐ ﺑﺎ ﺑﺎﺑﺎﻡ ﺩﻋﻮﺍﻡ ﺷﺪ،ﺑﺎﺑﺎﻡ ﺩﺍﺩ ﻣﻴﺰﺩ ﺧﺪﺍﻳﺎ ﺁﺧﻪ ﻣﻦ
.
.

چیکار کردم که اینو دادی به من ؟

.

.

ﻣﻴﺨﻮﺍﺳﺘﻢ ﻭﺍﺳﺶ ﺗﻮﺿﻴﺢ ﺑﺪﻡ،ﺭﻭﻡ ﻧﺸﺪ


مائده
ساعت20:04---28 مرداد 1393
خدایا....
دریافته ام کسی که می گوید " برایم دعا کن ..."..
از روی عادت نمی گوید....!
کم آورده است....
دخل و خرجش دیگر باهم نمی خواند...
صبرش تمام شده است ....
ولی دردهایش هنوز باقی مانده است....!!!
مهربانم..!!کاش می دانستی چقدر دردناک است ،شنیدن جمله :
"برایم دعا کن..."
خدایا کمکش کن

لینک شدید منو لینک کنید
پاسخ:ممنون ...شما هم لینکین ♥


صنم
ساعت14:42---28 مرداد 1393
اومدی وبم نظر دادی گفتم نامردی نیام وبت در ضمن وب خوبی داری واسه همین لینکت کردم تو هم منو با اسم دختر مردادی بی اعصاب و ادرسی که بهت دادم لینک کن
پاسخ: خواهش میکنم .... مرسی با مرام ....شما هم لینکی


azizikish
ساعت9:17---28 مرداد 1393
موفق باشی.
پاسخ:مرسی ..همچنین


•●♥ɲɪʅơƒʌɾ♥●•٠·˙
ساعت21:19---27 مرداد 1393
נۅســت נاݜــتــכּــت بړفــےســت ســنگےــכּ

مــےبــآړנ ۅ مــےכּــݜــےכּــנ

یــخ مــےبــכּــנد ۅ بــا هــیچ ﺂفــتابــے ﺂبــــ כּــمــےݜــۅנ !
منتظرتم
پاسخ:مرسی گلم ...♥


•●♥ɲɪʅơƒʌɾ♥●•٠·˙
ساعت21:18---27 مرداد 1393
چیــــزی نمیـخــــوآهَـــم جــــز . . .

یــــکــ اتـــــآقِ تـآریـــک

یــــکـ مـوسیـــقــــے بـــے کَلـــآم

یــــکـ فنـــجـآن قهــــوه بــــهـ تَلخــــی ِ زهــــر !

وَ خـوآبــــے بــــه آرآمــــے یــــکــ مــــَرگ هَمـــیشـگـے


•●♥ɲɪʅơƒʌɾ♥●•٠·˙
ساعت21:15---27 مرداد 1393
✘چـــﮧ سخـــت اســـت تݜـــےـــےع عݜـــق ړۅے ݜـــآכּــﮧ هـــآے فـــړاҐۅݜـــے،✘

✘ ۅقتـــے مےנاכּے ﭛـــنج ݜـــכּبه اے כּـــیست✘

✘ تـــاړهگـــذړے بـــړ بـــے ڪســـے فاتحـــه بـــخۅاכּנ! ✘


•●♥ɲɪʅơƒʌɾ♥●•٠·˙
ساعت20:59---27 مرداد 1393

✘ سےــﮚــآر Ґےســۅزנ،ڪــم مــےݜــۅנ ، ۅڵــے تڪــړاړ Ґےݜــۅנ ✘
✘ Ґ כּ مــے๛ۅزҐ… ✘
✘ ڪــم مــےشــوҐ… ✘
✘ ۅڵــے נےگــر تڪــړاړ כּҐــےݜــۅҐ… ✘


atefeh
ساعت19:02---27 مرداد 1393
خَستــــه ام….!

. . امــــا تَحمـُـــل مـی کُنــم… خُــــدایـــا روزِگـــارت با من و احساسم بـَــد

تـــا

کـــرد…!


رها
ساعت18:33---27 مرداد 1393
حـقـیـقـت دارد !

کافـی سـت چــمـدان هــایــت را ببــندی

تــا حــاضـر شــونــد ، هـمه

بـــرای ِ از یـــاد بــُـردنــت !

آنـکه بــیشتـر دوستـت میــدارد ، زودتــــر !!!


رها
ساعت18:31---27 مرداد 1393
هرچه بزرگتر می شویم

با احتیاط تر می بخشیم...

حتی قلب هایمان را.
پاسخ:بسیار زیبااااااا


رها
ساعت18:29---27 مرداد 1393


نمـــی دانـم چــــرا ؟!

ایـن روزهــــا در جـــواب هـــرکــــه از حـــالم

مـــی پرســــد تـــا مــــی گویــــم … ” خوبــــــــم ”

چشمـــــانم خیس مــــی شـــــود … !
پاسخ:ممنون از کامنتای زیبات ...♥


رها
ساعت18:28---27 مرداد 1393
جا گذاشتی . . . !

رد خاطراتت را جا گذاشتی

مال ناراضی از گلوی ما پایین نمیرود
بیا برش دار .


رها
ساعت18:26---27 مرداد 1393


خَستــــه ام….!

. . امــــا تَحمـُـــل مـی کُنــم… خُــــدایـــا روزِگـــارت با من و احساسم بـَــد

تـــا

کـــرد…!


رها
ساعت18:25---27 مرداد 1393
کسی که نشسته است همیشه خسته نیست …

شاید جایی برای رفتن نداشته باشد …!


رها
ساعت18:22---27 مرداد 1393
مثل کبریت حالتی غریب دارم

انگار که میدانم ساخته شده ام تا بسوز


رها
ساعت18:21---27 مرداد 1393

عطرها وآهنگها بی رحمترین عناصر زمینند!!!!!

بی آنکه بخواهی می برندت تا قعر خاطراتی که

برای فراموشیشان تا پای غرور جنگیدی .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 21 مرداد 1393برچسب:طعمه ی شیر ,من برای خیلی چیزها نمیجنگم, ] [ 2:28 ] [ DUYĞU ]

درباره وبلاگ

افسوس که زنـدگی رویـایی بیش نـبـود .